Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Izabelle Hallqvist - 18 juni 2012 22:47

Har varit en lång dag idag, tanken var att my skulle sova här med det gick inte, sen fråga jag ida om jag kunde sova hos henne men hon fick inte i heller! Så nu får man själv vara hemma och ha lång tråkigt!

Kanske man ska se på filmer eller bara försöka att sova?

I morgon vet jag exakt vad jag ska göra;)

Kommer skriva om det i morgon, kanske kommer med eller så är bilderna så pinsama att jag inte vill lägga upp nga!

En bild lovar jag att jag ska lägga upp på mig!


Här kommer ett roligt klipp på "knappnytt" som min vän hade på sin blogg med!





God Natt!

kramar bella!;)

Av Izabelle Hallqvist - 18 juni 2012 20:41

Varje natt i mina drömmar
Jag ser dig, jag känner
dig,Det är så jag vet att du går på

Långt över avståndet
Och mellanslag mellan oss
Du har kommit att visa dig gå på
Nära, långt, var
du än är
Jag tror att hjärtat går på
Än en gång du öppnar dörren
Och du är här i
mitt hjärta
Och mitt hjärta kommer att fortsätta
och Kärlek kan beröra oss en gång
Och sist för en livstid
Och aldrig släppa taget tills vi är borta
Kärleken var när jag älskade dig
En sann tid jag
håller med
I mitt liv kommer vi alltid att gå vidare
Nära, långt, var
du än är
Jag tror att hjärtat går på
Än en gång du öppnar dörren
Och du är här i
mitt hjärta
Och mitt hjärta kommer att fortsätta
och Du är här, det finns inget jag fruktar,
Och jag vet att mitt hjärta kommer att fortsätta
Vi kommer stanna för alltid på detta sätt
Du är trygg i mitt hjärta
Och mitt hjärta kommer att fortsätta och!


Kan ni låten?





Översätt den så vet ni vilken den är!;)





Av Izabelle Hallqvist - 18 juni 2012 15:30

Vill bara säga att jag älskar dig och kommer alltid att göra det!


Så här kommer en låt som beskriver hur jag känner mig eller ngt liknade!



Kan jag har rätt? eller du har fel?

Av Izabelle Hallqvist - 18 juni 2012 12:20

Jag måste bara säga jag jag har en vän som betyder enorm mycket för mig, vi går i samma klass och har gjort det i sexan, halva sjuan och halva åttan, och nu blir det hela nian!  När du kom tilbaka i åttan kom vi rätt nära varanra, Vi fick bra kontakt med varandra, och vi hade roligt både på lektionerna och luncherna. När det började närma sig Gamleby pratade vi mke om att dela rum och det blev inte riktigt så...... jo vi delade rum men inte själva, Emmy bodde med oss oxå. Det var helt fantastiskt vad roligt vi hade i Gamleby med Oscar, Jesper, Marcus och Ludvig. Kommer aldrig glömma sista kvällen i gamleby, fy fan vad vi höll på när Emmy låg och sov i sin säng!



Älskar dig Bebis!      


Mewliz min bebeis älskar dig!

   

Finaste vän och syster!

Av Izabelle Hallqvist - 18 juni 2012 10:44

Tja!

Jag såg två till filmer igår, scream 3 och mean girls 2.

Gick och la mig vid halv tion tiden men somna vid halv två, två. Man kan ju säga att jag inte var trött! Efter jag kollat klart på filmen mean girls 2, kollade jag lite webb-tv på min dator, sen lev jag trött, stängde ner datan och somna!

Vakade halv 11 och satte mig famför tv:n, hittade en film på ngn kanal som jag tittar på nu!

Ska göra lite frukost och kanske gå ut sen men vet inte innu, kanske man ska fylla lite vatten ballonger/vanliga ballonger med vatten och fråga ngn kompis om den vill ha "vatten krig" eller bara bada i poolen som jag har, jaja vi får se vad jag gör 




Kommer jag fråga, kommer jag våga?


 

Låten säger mycket!<3

Presentation


Jag heter Izabelle och är snart 15 år. Ska börja nian till hösten på
kunskapsskolan.


Jag gillar att lyssna på musik, dansa och sjunga gör jag gärna!

Jag älskar att umgås med vänner och att titta på film och mysa med vänner!

Tycker oxå om att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards