Alla inlägg under februari 2012

Av Izabelle Hallqvist - 25 februari 2012 18:58


When You Say Nothing At All<3

Av Izabelle Hallqvist - 25 februari 2012 15:20

Har märkt att jag inte har gjort inlägg på länge,

och att jag sa att jag skulle göra minst 5 inlägg om dagen.

Men det gör jag inte! Det får bli så här att jag gör inlägg när har lust eller ett inlägg om dagen minst!

Vad är meningen med att ha en blogg?

Har haft 4 bloggar med denna, min allra första blogg hette ihallqvist men ficka ta bort den för jag hade elaka kommentarer av olika omoga personer!


Följ mig på twitter @Louisobessed eller bli vän med mig på facebook Izabelle Hallqvist

Men accepterar bara några inte för många!


Just nu tittar jag på BB live  


Vem ska åka ut i morgon (söndag)?


Kommer lite bilder på mig eller ngt annat 


   


Till en kille som är otroligt söt 


Kramar Bella tomlinson:)<3




Av Izabelle Hallqvist - 11 februari 2012 22:47

I morgon är det Söndag igen och snart Måndag igen!

Vissa skolor  har sportlov denna vecka som kommer men

vi ha det nästa vecka (v.8) och vem orkar vänta så länge?

Visst det är bra 5 dagar men ändå för mycket!

 


Kramar Bella Tomlinson!<3

Av Izabelle Hallqvist - 11 februari 2012 22:40

       

1. Jag gråter bara i regnet

2. Hjärtat till dig<3

3. Hand I HAnd Livet Ut

4. Stjärnan lysser alltid<3(L)


kramar bella tomlinson

Av Izabelle Hallqvist - 11 februari 2012 22:26

Vad ska man ha blogg till egentligen när man knappt gör inlägg? har inte gjort det på ett tag,

jag tröttnar fort på att blogga om mitt liv, har inget att skriva om mig?

Har typ inget i mitt liv.

Jo, faktiskt lite har jag!



Jag har det svårt i skolan, jag blir mobbad och retad av vissa personer! Mår verkligen inte bra av det! Men det är bara att kämpa på endå, ingen av lärarna kan hjälpa mig endå mina problem!

Det finns människor som skojar med mig och då ser jag det på dom! Människor som bryr sig om mig!

Men det finns EN person som jag vet bryr sig enormt mycket om mig och det är min bästa vän ida. Hon betyder ngt enormt mycket för mig, man kan verkilgen då menar jag VERKLIGEN prata med henne om allt<3

Jag är jävligt tacksam att jag träffa just dig gumman<3

Jag hoppas att vi kommer vara vänner för evigt<3

Jag älskar dig Ida<3<3

Av Izabelle Hallqvist - 7 februari 2012 08:18

Tja;) Kom precis till skolan lyckades komma för bi allt snö;) men halkade med cyklen men jag ramla inte av som tur det!Hoppas att jag inte får en snöfall i skallen i år igen!Jag vill mula dig!Kramar Bella Tomlinson<3

Av Izabelle Hallqvist - 3 februari 2012 23:16


Boken älskar jag<3

Så bra den är kanska ska köpa tvåan oxåxD <3<3


God Natt alla // Bella Tomlinson! 

Av Izabelle Hallqvist - 3 februari 2012 21:00

Spelar sims för fullt nu, är idas och min familj!

De fick nyss tvillingar (klara och Teo)

Det är faktiskt kul när man får tvillingar :)

fast vi fukaxD haha!

 


Kramar bella tomlinson!

Presentation


Jag heter Izabelle och är snart 15 år. Ska börja nian till hösten på
kunskapsskolan.


Jag gillar att lyssna på musik, dansa och sjunga gör jag gärna!

Jag älskar att umgås med vänner och att titta på film och mysa med vänner!

Tycker oxå om att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards