Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Izabelle Hallqvist - 15 juni 2012 16:00

Att släppa taget om ngn man gillat sen man gick i 5:an är inte lätt, i fyra år ar man haft stärka känslor för dig, men du vill inte ta emot dem, istället iggar du mig när jag vill få kontakt med dig! Nu när vi har gått i åttan så har du blivit helt konstig, nu kan du le mot mig och titta på mig som om du vill säga ngt! Vad är du vill ha sagt?! säg det face to face istället! Alla kallar mig mes eftersom att jag inte "vågar" säga/prata med dig, men vem har fel? jo dem! Detär klart jag vågar det! Det är du som inte vågar, som när man skickar ett riktigt fint SMS till dig som bara du iggar det!

Hur fan tror du det känns? Så fort du tittar på mig känns det i kroppen, varmhet!

Men nu ska du få prova på hur det känns!



Känner mig såhär!:/

Av Izabelle Hallqvist - 15 juni 2012 09:30

Vakna för en halv timme sen, såg på film/tv sen stack jag till ida vid elva-tiden. Vi hade vatten krig med vattenballonger. Riktigt kul var det!

På kvällen kom Julia, laga våran mat tsm, sen blev det dippa, chips, popcorn och dricka samt titta vi på Titanic!

Titta inte klart på Titanic, men gjorde det i morse.

Igår kväll när vi hade popcorn sa jag typ hela tiden:

"Julia vill du ha popcorn, vill du ha popcorn, vill du ha popcorn?"

Vi började att asgarva, sen somna Julia medans jag titta på tv.

Somna sedan men han släcka tv:n!



Kan tyärr inte lägga upp bilder, det laggar-.-


Men kommer senare!



Presentation


Jag heter Izabelle och är snart 15 år. Ska börja nian till hösten på
kunskapsskolan.


Jag gillar att lyssna på musik, dansa och sjunga gör jag gärna!

Jag älskar att umgås med vänner och att titta på film och mysa med vänner!

Tycker oxå om att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards