Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Izabelle Hallqvist - 17 juni 2012 20:37

Börjar att bli trött, har tittar på två filmer nu ikväll

Först blev det en gång i phuket, sen blev det camp rock the final jam


Nu börjar man också få huvudverk-.-

Hatar det! Har inte riktigt kommit på vad jag ska göra i morgon, men det blir väll att träffa vänner elr ngt.


Men jaja vi sesi morgon då;)




Vilken jävla träff! 


 

Bullshit!!!! 

Av Izabelle Hallqvist - 17 juni 2012 17:26

En dag till som ens "vänner" inte tror på en!

Hur fan kan man säga att man ljuger om att man har dyselxi?

Jag kan för fan inte hjälpa att kanske har det!

Det sämsta en vän kan göra är att den säger att ma ljuger!


USCH, falska vänner är inget att ha!!!!


 

Av Izabelle Hallqvist - 17 juni 2012 13:01

vaknade för vid halv tolv tiden, och var välldigt trött.

Går dagen var underbar, julia var här och vi hade as roligt!

Vi åt popcorn igår morse och i fredag kväll/natt

Jag började med att säga till julia

"vill du popcorn, vill du ha lite popcorn?"

om man säger det tillräckligt många gånger så kommer ni säkert börja skratta!



Sommarlovets andra dag väntar i morgon!

Allt snällt jag har sagt till dig, behåll det!

   

Just precis ätit frukost och kollat på film. I Morgon vet jag inte vad jag ska göra, men kommer väll på vad jag ska göra!

Presentation


Jag heter Izabelle och är snart 15 år. Ska börja nian till hösten på
kunskapsskolan.


Jag gillar att lyssna på musik, dansa och sjunga gör jag gärna!

Jag älskar att umgås med vänner och att titta på film och mysa med vänner!

Tycker oxå om att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards