Alla inlägg under juni 2012

Av Izabelle Hallqvist - 24 juni 2012 06:50

Detta blir mitt sista inlägg för veckan, om ni ska förlja mig eller läsa om hur jag mår så är det

tindramariehallqvist.devote.se

Kommer att vara aktiv där lägga upp bilder och skriva hur jag har det1

Det kanske kommer t.o.m bilder på vänner man får där både killar och tjejer!


Om två timmar ska vi äntligen köra!

skriver om resan på mobilen och ka ta kort när vi har pausat och ladda upp det!

Jag kan ju göra SMS inlägg men det gör jag inte!

  

   

     

När jag kommer hem laddar jag upp bilder från kollot och lägger in det här på bloggen!


Puss och kram ha de gött!!!!


Ses om en vecka!

Av Izabelle Hallqvist - 23 juni 2012 15:43

Tja

ursäkta att jag inte har gjort inlägg men jag har varit med vänner och sen hat jag packat och ska packa det sista snart.

Snart ska vi bort till grannarna men ska in igen när jag har ätit, kommer nog göra fler inägg då!

       

Ses snart igen!

Av Izabelle Hallqvist - 22 juni 2012 14:15

Äntligen kommer tre nya bilder på mig!


Dagen började med att min syrra började spela hög musik så man vaknar-.-

Hjälpte grannen olika saker för hon ska ha gäster ikväll!

Har precis pakat klart inför kollot!

Grymt kul sk jag ha!



     

Fler bilder kommer senare!

Av Izabelle Hallqvist - 21 juni 2012 18:10

HAHAHAHA^^

Gud varit i gislöv med bästa vän, träffa hennes kille och vi hade grymt roligt;)

Hoppas jag får följa med fler ggr när du ska ut till han!



Wii, timmarna börjar att räknas ner!<3<3



En ny bild på mig!;)

  

Av Izabelle Hallqvist - 21 juni 2012 13:41

Tyärr kunde jag inte skriva inlägg i morse jag hade mycket att göra!

Var iväg hela dagen med mamma, först var vi på sjukhuset, sen lämna vi min pappa på hans jobb, mamma och jag körde och handla, vi kom hem och fika och nu ska jag städa i tvrummet! Mamma körde någonstans!

Så det är bara jag och min syrra hemma!

Har lite ont i magen!:(


Jo, jag vet att jag lovade nya bilder nästa vecka, men det har hänt en sak, jag ska på filmkollo så har nog svårt att

Fixa det! Som jag sa i mitt mobilinlägg igår så kan jag inte ladda upp bilder, det suger!-.-

Kommer vara aktiv på tindramariehallqvist.devote.se istället, där kan jag ladda upp bilder via mobilen!;)


      

P.s När jag åkte hem såg jag han! Han som betyder mke för mig men jag måste säga till mitt hjärta:

Izabelle när ska du fatta? han är inte värd dig!!!!!

Av Izabelle Hallqvist - 20 juni 2012 23:23

Tja!

Testar och ser vilket som är bäst att gör inlägg

på om det är här eller devote.

Just Nu är det devote som vinner för där kan man ladda upp bilder,

men det kan jag inte gör här!:(

Vet inte riktigt hur jag gör med bloggarna!

Vi får se!



Nu ska jag sova för jag ska upp sex en sommarlovs dag!-.-


Kramar Bella!<3


Av Izabelle Hallqvist - 20 juni 2012 21:09

Har så tråkigt så jag tittar på hannah montana!

Vad är problemet att jag kollar på sånt? låt mig göra det!

   

Tycker fortfarande om Hannah montana!

Av Izabelle Hallqvist - 20 juni 2012 19:42

Längtar så ortoligt mke till på söndag, då sitter jag i en bil på väg till göteborg, ska på filmkollo och det kommer bli grymt kul!

Kommer träffa 33 andra människor som oxå är på kollot!

Det kanske finns ngn som man kommer nära under veckan bland tjejerna, delar nog rum med ett gäng underbara tjejer om man kan ha roligt med!

Men det som ska bli roligast är nog att man spelar in sina/sin egna film!

Allt kommer nog ut på youtube, meddelar er om jag hittar det när jag kommer hem!

Eller.... jag lägger upp det är på bloggen.;)

Längtar i sönder kan det inte bara bli SÖNDAG!!!!!!

Tror jag redan har kommit över dig!

   

Hoppas det går bra för mig!!

Presentation


Jag heter Izabelle och är snart 15 år. Ska börja nian till hösten på
kunskapsskolan.


Jag gillar att lyssna på musik, dansa och sjunga gör jag gärna!

Jag älskar att umgås med vänner och att titta på film och mysa med vänner!

Tycker oxå om att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards