Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Izabelle Hallqvist - 27 januari 2012 21:31

Detta blir nog mitt sista inlägg för idag men kommer lägga in varje dag nu! på min förra blogg blev det inte bra alls, jag gjorde mitt sista inlägg i oktober 2011 och använder inte den bloggen mer!

Filmen jag ska kolla på vet jag inte vilken innu blir väll ngn engelsk film eller något!

I morgon ska jag upp 08.15 ska iväg :( okar inte gå upp så tidigt på en lördag, men på kvällen kommer Mormor och morfar:) På kvällen ska man spela sims 2 :)



Vi ses i morgon :) <3<3


Bella Tomlinson<3<3

Av Izabelle Hallqvist - 27 januari 2012 21:22

Tja, det var fyra år sen jag gick på mitt sista disco ochh idag var det min första på fyra år!

Det var kul och få komma ut en kväll med mina vänner:)

Men min bästa vän var inte med mig i kväll jag sakna henne enormt mycket:(

Men på discot kom tankaran igen! Du och jag på ett dans golv? kan det vara möljigt?

Att tycka on någon så mycket som jag gör är helt fantaskiskt!(L)



Många kramar från Bella Tomlinson:)

Av Izabelle Hallqvist - 27 januari 2012 17:17

Tror du inte at jag vet att du gillar mig?Så mycket du har skojat med mig om! Mina vänner ser på dig att du gillar mig,dölj inte det för mig! Du kan berätta det för mig, eller för mina vänner. Du betyder 7:kt Mke för mig<3

Av Izabelle Hallqvist - 27 januari 2012 11:51

Sitter i ett klassrum med Ida och några andra vänner. Fredag idag, och det ska bli kul att ha helg men sen är det måndag och skola igen. Tråkigt!!!!!!!!!

Av Izabelle Hallqvist - 27 januari 2012 11:09

Tja alla läsare hoppas ni tycker om min nya blogg! Har en annan som heter www.izabellebieber.blogg.se läs gärna den oxå, men jag ska ta bort den snart ta bort den och ha denna bloggen istället! Kommer mer info om mig lite senare idag kanske. Kramizzar Bellatomlinson!;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Izabelle och är snart 15 år. Ska börja nian till hösten på
kunskapsskolan.


Jag gillar att lyssna på musik, dansa och sjunga gör jag gärna!

Jag älskar att umgås med vänner och att titta på film och mysa med vänner!

Tycker oxå om att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards