Alla inlägg under februari 2012

Av Izabelle Hallqvist - 3 februari 2012 14:45

Detta inlägg gör jag via mobilen!

Kom nyss till mamma och har ätit mellanmål!

Drack smoothie och åt en macka!Sen var vi hemma vid 5 kvart över 5,

hjälpte mamma med maten (tacos)

super god mat!


har inte mke att säga men aufwidersen!


Kram bella tomlinson!

Av Izabelle Hallqvist - 3 februari 2012 11:30

Är på väg till netto med vänner!

Sen ska man har en tråkig lektion! Matte!

Det tråkigaste ämnet som finns!!

vfr just jag?


Kramizzar / Bella Tomlinson

Av Izabelle Hallqvist - 3 februari 2012 08:00

Vakna 07.15 gick upp tvätta håret åt frokust, sen klädde jag på mig sen GICK

jag till skolan men en 5,1 kg ryggsäck, snacka om tungt!

Men iaf Fredag idag och helgen väntar!!!!!!!!

Vad ska alla göra då?

Själv ska jag inte göra något! 

   

Har tyckt om justin bieber men tycker om honom innu  så klart


Kram från Bella Tomlinson! 

Av Izabelle Hallqvist - 2 februari 2012 22:45

God natt bloggen fredag i morgon och en sista skoldag för denna veckan:)

Nästa vecka har vi typ 3 idrotts lektioner en på måndag en på tisdag och en på fredag (åka skridsko)

Men i morgon ska man till smyge efter skolan, ska ut till mamma!

Har inte mke och säga för idag med Hejdå ses i morgon!


God Natt // Bella Tomlinson

Av Izabelle Hallqvist - 2 februari 2012 22:30

Torsdags kväll och vet inte vad jag ska göra!

Kollat på massor av filmer men inga roliga!

Var på väg att göra inlägg via mobilen idag men det gick lite snet.

Orkar inte förklara allt då skule jag ju vara kvar i morgon bitti och det vill jag inte!

     


Kramar från Bella Tomlinson<3

:)

Av Izabelle Hallqvist - 2 februari 2012 22:30

       

Louis Tomlinson <3 Bella Tomlinson<3

Av Izabelle Hallqvist - 2 februari 2012 22:30

Haha, bilden är ju as grym! min kära vän tog bilden!

Tack för tiden(L)

Av Izabelle Hallqvist - 2 februari 2012 22:15

Tja bloggen idag är det torsdag och i morgon är de FREDAG!

Idag är det konfa träff på försammlings hemmet.

när man kommer hem ska man spela sims 2 kanske vet inte innu!

Kommer en bild på mig;)

 

Kram från Bella Tomlinson!

Presentation


Jag heter Izabelle och är snart 15 år. Ska börja nian till hösten på
kunskapsskolan.


Jag gillar att lyssna på musik, dansa och sjunga gör jag gärna!

Jag älskar att umgås med vänner och att titta på film och mysa med vänner!

Tycker oxå om att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards